الأصــــــدقــــــاء
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

الأصــــــدقــــــاء


 
الرئيسيةالتسجيلدخولدردشة
المواضيع الأخيرة
» تحميل ويندوز فيستا كامل , تنزيل ويندوز بحجم خرافى 5 ميجه فقط
السبت مايو 05, 2012 10:51 pm من طرف ahmed abo hamed

» تيجو نتعرف على بعض اكتر
الإثنين أبريل 16, 2012 4:18 pm من طرف ahmed.shahd2009

» استمر الصمت
الإثنين يناير 09, 2012 9:13 pm من طرف جريح الحب

» قلمــــــــى
الإثنين يناير 09, 2012 9:10 pm من طرف جريح الحب

» مكالمه لم يرد عليها=12
الإثنين يناير 09, 2012 9:06 pm من طرف جريح الحب

» اختر علامه واعرف شعور من تحب ....؟
الإثنين يناير 09, 2012 9:04 pm من طرف جريح الحب

» مذكرات عاشقة النيسكافيه
الإثنين يناير 09, 2012 8:59 pm من طرف جريح الحب

» قل لمن يجرحك 10جمل
الإثنين يناير 09, 2012 8:54 pm من طرف جريح الحب

» اين انتم يا اصحاب المنتدي
الإثنين يناير 09, 2012 6:56 pm من طرف جريح الحب

» قول رايك .
الإثنين يناير 09, 2012 6:52 pm من طرف جريح الحب

» كلمات خفية تفكر بها عند جلوسك بمفردك ...........
الإثنين يناير 09, 2012 6:46 pm من طرف جريح الحب

» سؤال حكيم : من القوي من الناس ؟
السبت ديسمبر 03, 2011 1:21 pm من طرف امرأة على الهامش

» نهاية حزينة
السبت ديسمبر 03, 2011 1:15 pm من طرف امرأة على الهامش

» نهايه
السبت ديسمبر 03, 2011 1:06 pm من طرف امرأة على الهامش

» انا إمرأة أيها الرجل
السبت ديسمبر 03, 2011 12:48 pm من طرف امرأة على الهامش

» الحب المستحيل
الإثنين أكتوبر 03, 2011 2:47 pm من طرف eng_ahmed

» قتلتنا لتحيا
الإثنين أكتوبر 03, 2011 2:46 pm من طرف eng_ahmed

» لعبة انا الملك شارك يمكن تبقى انت الملك
الإثنين أكتوبر 03, 2011 2:44 pm من طرف eng_ahmed

» ارجــــــــــــع لحبيبـــــك خاص بمنتدى الاصدقاء
الجمعة أبريل 08, 2011 1:08 am من طرف الكينج

» من هو أول شخص يخطر ببالك في وحدتك؟؟
السبت فبراير 19, 2011 1:34 pm من طرف Enta 2aMaRY


شاطر | 
 

 ...........

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سلمى



عدد المساهمات : 111
نقاط : 3080
تاريخ التسجيل : 28/06/2010
الموقع : sdhj

مُساهمةموضوع: ...........   الثلاثاء يوليو 06, 2010 4:49 pm

.


عدل سابقا من قبل سلمى في السبت يونيو 30, 2012 1:43 am عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tito alexandria
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 155
نقاط : 3501
تاريخ التسجيل : 09/07/2009
العمر : 30
الموقع : alexandria

مُساهمةموضوع: رد: ...........   الثلاثاء يوليو 06, 2010 6:30 pm

هو الكلام حلو
بس اللى مش حلو انه جواكى مستحملة ده كله ازاى الله يكون فى عونك
على رأى المثل اللى يشوف بلاوى الناس تهون عليه بلوته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng_ahmed
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 1321
نقاط : 4937
تاريخ التسجيل : 09/07/2009
العمر : 30
الموقع : عروسة البحر

مُساهمةموضوع: رد: ...........   الثلاثاء يوليو 06, 2010 6:45 pm

كلمات جميلة اوى يا سلمى
بسش للاسف انها للحزن
انا عن نفسى مش بحب الحزن
ودايما بعمل بقوله الله تعالى
لاتحزن ان الله معنا
صدق الله العظيم
طول ما ربنا موجود مفيش اى حاجة يتحزن عليها

***********************************************
عِشْ رغم الداء والعداء , كـالنسر يحلّق فــي قـمـم الـسمـاء, لا شـيء يـدعـو لـلأسف !! و لا شيء يـدعـو للبكـاء !! انطلق .. تكلم .. لا تــخـف مــا دمــت تـحلـمــ بـالبـقـاء . غـيـر حــيـاتــك واعــتـرف أن الإرادة كــــبــريــــاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.tagged.com/profile.html#userbox_1
سلمى



عدد المساهمات : 111
نقاط : 3080
تاريخ التسجيل : 28/06/2010
الموقع : sdhj

مُساهمةموضوع: رد: ...........   الثلاثاء يوليو 06, 2010 11:16 pm

.


عدل سابقا من قبل سلمى في السبت يونيو 30, 2012 12:45 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
maya 3amer
عضو مميز
عضو مميز
avatar

وسام التميز وسام التميز :
الملكة :
عدد المساهمات : 884
نقاط : 4280
تاريخ التسجيل : 18/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: ...........   الإثنين أغسطس 23, 2010 11:17 pm

كلام حلو اوي يا سلمى
واحساسك روعى اكيد
بس ليه الحزن ده كله
عيشي وتعايشي وبلاش تبقى زعلانه كده Sad

***********************************************
مابحبش حد يشوف اى دموع فى عنيا علشان لاصعب عليه ولا يزعل عليا واضحك وكأن الضحكه بجد مش محتاجه طبطه من حد

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رينيم

avatar

عدد المساهمات : 6
نقاط : 2872
تاريخ التسجيل : 21/08/2010
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: ...........   الأربعاء أغسطس 25, 2010 10:18 pm

الحزن لايترك الأنسان شكرا wink
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
san

avatar

عدد المساهمات : 5
نقاط : 2896
تاريخ التسجيل : 23/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: ...........   الإثنين سبتمبر 20, 2010 11:47 am

الكلمات كتير حلوة تسلم ايدك ومؤثرة كمان Shocked
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Nona
admin
admin
avatar

وسام التميز
عدد المساهمات : 651
نقاط : 4368
تاريخ التسجيل : 11/07/2009
العمر : 29
الموقع : Cairo

مُساهمةموضوع: رد: ...........   الأحد فبراير 13, 2011 10:57 pm

الكلمات أكتر من رائعه فعلآ تسلم أيدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed.shahd2009
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد المساهمات : 359
نقاط : 3633
تاريخ التسجيل : 19/07/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: ...........   الثلاثاء فبراير 15, 2011 3:53 pm

حلوووووووووووووووووى اوى ياسلمى تسلم ايدك انا بموت فى الحزين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
...........
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الأصــــــدقــــــاء :: قول اللى فى نفسك :: خواطر-
انتقل الى: