الأصــــــدقــــــاء
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 829894
ادارة المنتدي مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 103798
الأصــــــدقــــــاء
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 829894
ادارة المنتدي مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 103798
الأصــــــدقــــــاء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الأصــــــدقــــــاء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدردشة
المواضيع الأخيرة
» تحميل ويندوز فيستا كامل , تنزيل ويندوز بحجم خرافى 5 ميجه فقط
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالسبت مايو 05, 2012 10:51 pm من طرف ahmed abo hamed

» تيجو نتعرف على بعض اكتر
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين أبريل 16, 2012 4:18 pm من طرف ahmed.shahd2009

» استمر الصمت
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 9:13 pm من طرف جريح الحب

» قلمــــــــى
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 9:10 pm من طرف جريح الحب

» مكالمه لم يرد عليها=12
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 9:06 pm من طرف جريح الحب

» اختر علامه واعرف شعور من تحب ....؟
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 9:04 pm من طرف جريح الحب

» مذكرات عاشقة النيسكافيه
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 8:59 pm من طرف جريح الحب

» قل لمن يجرحك 10جمل
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 8:54 pm من طرف جريح الحب

» اين انتم يا اصحاب المنتدي
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 6:56 pm من طرف جريح الحب

» قول رايك .
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 6:52 pm من طرف جريح الحب

» كلمات خفية تفكر بها عند جلوسك بمفردك ...........
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 6:46 pm من طرف جريح الحب

» سؤال حكيم : من القوي من الناس ؟
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 1:21 pm من طرف امرأة على الهامش

» نهاية حزينة
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 1:15 pm من طرف امرأة على الهامش

» نهايه
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 1:06 pm من طرف امرأة على الهامش

» انا إمرأة أيها الرجل
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 12:48 pm من طرف امرأة على الهامش

» الحب المستحيل
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 03, 2011 2:47 pm من طرف eng_ahmed

» قتلتنا لتحيا
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 03, 2011 2:46 pm من طرف eng_ahmed

» لعبة انا الملك شارك يمكن تبقى انت الملك
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 03, 2011 2:44 pm من طرف eng_ahmed

» ارجــــــــــــع لحبيبـــــك خاص بمنتدى الاصدقاء
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالجمعة أبريل 08, 2011 1:08 am من طرف الكينج

» من هو أول شخص يخطر ببالك في وحدتك؟؟
مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 1:34 pm من طرف Enta 2aMaRY

مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
babymocka
general manger
general manger
babymocka

ادارى متميز : مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 01210
الملكة : مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل W4

مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Empty
مُساهمةموضوع: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 10:09 pm

مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Amit-congratulations-480

الف الف مبروك يا مايا النجاح ومعلش لو التهنئه أتأخرت يوم يا قمر عشان كنت غايبه
ويارب دايماً يكلل كل مجهوداتك بالنجاح

مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Congratulations
https://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=1
eng_ahmed
عضو مميز
عضو مميز
eng_ahmed

مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Empty
مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 10:16 pm

مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 08c4cc12

مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل As011210

مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Irm5ym10
http://www.tagged.com/profile.html#userbox_1
Nona
admin
admin
Nona

وسام التميز مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 2310

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 11:32 am

الف مبروك على النجاح يا مايا
maya 3amer
عضو مميز
عضو مميز
maya 3amer

وسام التميز وسام التميز : مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 4012
الملكة : مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل W4

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 4:45 pm

ربنا يخليكى يا يمى يا رب
ولله يبارك فيكى ياقمر

المهم طمنينى عليكى مش كنت بتدخلى ليه
انا كنت قلقانه عليكى موووووووووت

ميدو الاسكندراني

ميدو الاسكندراني

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 8:56 pm

الف مبروك مرة تانية يا مايا علي النجاح

باركولي يا جماعة خلاص انا نويت اتجوز كمان 20 سنة كده

يلا كلكوا معزومين علي الفرح

متنسوش يعني الفرح علي سنة 2029 كده باذن الله
يدينا ويديكوا طولة العمر
maya 3amer
عضو مميز
عضو مميز
maya 3amer

وسام التميز وسام التميز : مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 4012

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 9:45 pm

ميدو الاسكندراني كتب:

يدينا ويديكوا طولة العمر
لله يبرك فيك يا ميدو

لولولولولولولولولولى
الف مبروك يا ميدو
وان شاء لله تبقى تعمله على القمر بقى
انا طبعا هبقى ابعتلك عيالى بقى
علشان هكون انا سلمت نمر
ههههههههههههههههه
ميدو الاسكندراني

ميدو الاسكندراني

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 12:24 am

maya 3amer كتب:
ميدو الاسكندراني كتب:

يدينا ويديكوا طولة العمر
لله يبرك فيك يا ميدو

لولولولولولولولولولى
الف مبروك يا ميدو
وان شاء لله تبقى تعمله على القمر بقى
انا طبعا هبقى ابعتلك عيالى بقى
علشان هكون انا سلمت نمر
ههههههههههههههههه
ليه كده انتي مش هتيجي
خلاص هابقي ابعتلك مركبة فضاء تنقلك انتي والعيلة لحد باب المجرة اللي انا عامل فيها الفرح
Nona
admin
admin
Nona

وسام التميز مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 2310

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 9:27 am

الف مبروك ياميدو بس مش المفروض تكتب العنوان الهتعمل فى الفرح بوضوح ولا احنا نتوه كدا
ميدو الاسكندراني

ميدو الاسكندراني

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 5:43 pm

nona كتب:
الف مبروك ياميدو بس مش المفروض تكتب العنوان الهتعمل فى الفرح بوضوح ولا احنا نتوه كدا
الفرح ان شاء الله علي كوكب عطارد لاني ناوي اعمله في ديسمبر او شهر يناير اهه يبقي منه فرح ومنه دفئ في نفس الوقت ومتقلقوس خالص من المكان لانه ميتوهش انتوا اول ما تنزلوا من مراكب الفضاء علي عطارد هتلاقوني واقف مستنيكوا علشان اخدكم علي مكان الفرح ز
بس متنسوش 2029 اوك
babymocka
general manger
general manger
babymocka

ادارى متميز : مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل 01210

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 7:05 pm

ميدو الاسكندراني كتب:

يدينا ويديكوا طولة العمر

لولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللى الف مبروك يا ميدو وعقبال البكارى ومش اوعدك بالحضور عشان كمان 20 سنه هبئى كبرت وممكن مش ائدر اسافر عطارد وكده انت عارف المواصلات والزحمه بس هبعتلك هديه حلوه اكيد شوية ورد فى كبسوله او شوية جاتوه معالج فضائياً
:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:
ميدو الاسكندراني

ميدو الاسكندراني

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 9:43 pm

babymocka كتب:
ميدو الاسكندراني كتب:

يدينا ويديكوا طولة العمر

لولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللى الف مبروك يا ميدو وعقبال البكارى ومش اوعدك بالحضور عشان كمان 20 سنه هبئى كبرت وممكن مش ائدر اسافر عطارد وكده انت عارف المواصلات والزحمه بس هبعتلك هديه حلوه اكيد شوية ورد فى كبسوله او شوية جاتوه معالج فضائياً
:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:
لا يا موكا خلي الكبسول عليا والجاتوه كمان وبعدين يا جماعة متقلقوش احنا هنبعت لبيت كل واحد فيكم مركبة فضائية تنقله هو وعيلته من باب بيتهم لحد عطارد فوق
وكمان علشان متزعلوش ولكن يلا بقي كنت مخليها مفاجاة بس يلا
عايز اقولكم حاجة المركبة الفضائية مزودة باحسن التقنيات الحديثة وعلشان طبعا هتقعدوا فيهاا يومين عقبال لما توصلوا فيه مزودة بمطبخ كامل فيه البوتاجاز والسكاكين والشوك والمعالق والحاجات بتاعة السفرة دي علشان تطبخوا براحتكوا وكمان فيها كل الخضروات اللي انتوا عايزنها
مش كده وبس كل مركبة فيها 3 حمام تشطيب سوبر لوكس وكمان ما لا يقل عن 6 حجرات شاملة السراير والدوالييب وكل اللي انت عايزينه
كمان في كل اوضة هتلاقوا لاب توب بكاميرا علشان اعرف اطمن عليكم وكمان اعرف لو وقفتوا في السكة عند كافيتريا و لا حاجة عايزين تشتروا حاجة تشربوا حاجة كده يعني .......
يلا عايزين حاجة تاني اصل احنا بدانا نصنع فيهم من دلوقت يا موكا خلي الكبسول عليا والجاتوه كمان وبعدين يا جماعة متقلقوش احنا هنبعت لبيت كل واحد فيكم مركبة فضائية تنقله هو وعيلته من باب بيتهم لحد عطارد فوق
وكمان علشان متزعلوش ولكن يلا بقي كنت مخليها مفاجاة بس يلا
عايز اقولكم حاجة المركبة الفضائية مزودة باحسن التقنيات الحديثة وعلشان طبعا هتقعدوا فيهاا يومين عقبال لما توصلوا فيه مزودة بمطبخ كامل فيه البوتاجاز والسكاكين والشوك والمعالق والحاجات بتاعة السفرة دي علشان تطبخوا براحتكوا وكمان فيها كل الخضروات اللي انتوا عايزنها
مش كده وبس كل مركبة فيها 3 حمام تشطيب سوبر لوكس وكمان ما لا يقل عن 6 حجرات شاملة السراير والدوالييب وكل اللي انت عايزينه
كمان في كل اوضة هتلاقوا لاب توب بكاميرا علشان اعرف اطمن عليكم وكمان اعرف لو وقفتوا في السكة عند كافيتريا و لا حاجة عايزين تشتروا حاجة تشربوا حاجة كده يعني .......
يلا عايزين حاجة تاني اصل احنا بدانا نصنع فيهم من دلوقتي
babymocka
general manger
general manger
babymocka

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 9:47 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هنعوذ ايه تانى يا ميدو انت كده عملت الواجب وزياده
انا جايه الفرح اكيد
bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
ميدو الاسكندراني

ميدو الاسكندراني

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 9:54 pm

babymocka كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هنعوذ ايه تانى يا ميدو انت كده عملت الواجب وزياده
انا جايه الفرح اكيد
bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
الله اكبر يلا يا جدعان مايا جاية
مين الي جاي
يلا قوليلي علشان اظبط المقاول بتاع الفرح علي عدد مراكب الفضاء الي احنا محتاجنها
واللي هييجي بعد كده يبقي يروح ياخدولها صاروخ من روسيا ويدقع علي حسابه بقي
babymocka
general manger
general manger
babymocka

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 9:58 pm

طبعاً انا ومايا واحد
ايه رأيك يا ميمو بما اننا جيران نروح بنفس المركب الفضائى حتى نسلى بعض فى السكه
انتى فاهمه بئى السكه طويله يومين وكده
و اهو نوفر عليك يا ميدو
eng_ahmed
عضو مميز
عضو مميز
eng_ahmed

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:00 pm

حبيب قلبى
انت ناسى اتفقنا
احنا مش كنا ناوين نعمله فى يوم واحد
http://www.tagged.com/profile.html#userbox_1
babymocka
general manger
general manger
babymocka

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:02 pm

مبروك لميدو ومبروك لاحمد وياريت يا جماعه تعملوه فى نفس الكوكب منعاً بس للخبطه بئى و السفر بين الكواكب
:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:
ميدو الاسكندراني

ميدو الاسكندراني

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:06 pm

babymocka كتب:
طبعاً انا ومايا واحد
ايه رأيك يا ميمو بما اننا جيران نروح بنفس المركب الفضائى حتى نسلى بعض فى السكه
انتى فاهمه بئى السكه طويله يومين وكده
و اهو نوفر عليك يا ميدو
لا يا موكا سيبك من التوفير لكن اذا كانت دي رغبتك يبقي مفيش مشاكل نعمل ليكم واحدة special
ميدو الاسكندراني

ميدو الاسكندراني

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:09 pm

eng_ahmed كتب:
حبيب قلبى
انت ناسى اتفقنا
صدق نسيت معلش
اه يا جماعة احمد معايا في نفس اليوم
بس هو في قاعة الفرخة المشوية وانا في قاعة الوردة المحروقة جنب بعض يعني
يعني انتوا هتتقسموا علي مجموعتين شوية عندي وشوية عند احمد
بس اه بالحق ما تنسوش ماسكات تفتيح البشرة وكمان الكريمات المضادة للبشرة انتوا عارفين انن قريبين جدا للشمس
ميدو الاسكندراني

ميدو الاسكندراني

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 10:11 pm

eng_ahmed كتب:
حبيب قلبى
انت ناسى اتفقنا
صدق نسيتك معلش يا صاحبي
اه يا جماعة احمد معايا كمان في نفس اليوم
بس انا في قاعة الوردة المحروقة وهو في قاعة الفرخة المشوية
ومتنسوش تجيبوا كريمات تفتيح البشرة وكمان الكريمات المضادة للشمس علشان بشرتكوا
اللهم بلغت اللهم فاشهد
Nona
admin
admin
Nona

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 11:08 pm

ايه يا جماعه دا عندنا عريسين مره واحده
لا كدا لازم يبقى احتفال اسبشيل
عجبتنى فكره المركبه الفضائيه يا يميدو لو دى فعلا وسيله الموصلات اكيد انا جايه
اعمل حسابى ومبروك ليك انت واحمد وعقبال الجميع
:happy: :happy:
ميدو الاسكندراني

ميدو الاسكندراني

مُساهمةموضوع: رد: مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل   مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 11:30 pm

nona كتب:
ايه يا جماعه دا عندنا عريسين مره واحده

لا كدا لازم يبقى احتفال اسبشيل

عجبتنى فكره المركبه الفضائيه يا يميدو لو دى فعلا وسيله الموصلات اكيد انا جايه

اعمل حسابى ومبروك ليك انت واحمد وعقبال الجميع

:happy: :happy:

[color=yellow]بس كده يا نونا انتي تامري
بس هو انتي عايزة مركبة لواحدك ولا هتجي مع مايا وموكا
[/color]

مبروك لقمرايه مايا على النجاح يلا يا جماعه نهنيها وكل الى عنده مناسبه حلوه كمان يؤل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مبروك ياشوشو النجاح
» الف مبروك تخرجك يا نونا يلا يا جماعه نهنى نونا على التخرج
» شوية نكت حلوه‏
» دوس يا خوف كمان
» ألف مليون مبروك النصر لمصر فى مبارة المنتخب و الجزائر اليوم