الأصــــــدقــــــاء
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" 829894
ادارة المنتدي مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" 103798
الأصــــــدقــــــاء
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" 829894
ادارة المنتدي مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" 103798
الأصــــــدقــــــاء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الأصــــــدقــــــاء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدردشة
المواضيع الأخيرة
» تحميل ويندوز فيستا كامل , تنزيل ويندوز بحجم خرافى 5 ميجه فقط
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالسبت مايو 05, 2012 10:51 pm من طرف ahmed abo hamed

» تيجو نتعرف على بعض اكتر
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين أبريل 16, 2012 4:18 pm من طرف ahmed.shahd2009

» استمر الصمت
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 9:13 pm من طرف جريح الحب

» قلمــــــــى
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 9:10 pm من طرف جريح الحب

» مكالمه لم يرد عليها=12
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 9:06 pm من طرف جريح الحب

» اختر علامه واعرف شعور من تحب ....؟
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 9:04 pm من طرف جريح الحب

» مذكرات عاشقة النيسكافيه
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 8:59 pm من طرف جريح الحب

» قل لمن يجرحك 10جمل
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 8:54 pm من طرف جريح الحب

» اين انتم يا اصحاب المنتدي
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 6:56 pm من طرف جريح الحب

» قول رايك .
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 6:52 pm من طرف جريح الحب

» كلمات خفية تفكر بها عند جلوسك بمفردك ...........
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين يناير 09, 2012 6:46 pm من طرف جريح الحب

» سؤال حكيم : من القوي من الناس ؟
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 1:21 pm من طرف امرأة على الهامش

» نهاية حزينة
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 1:15 pm من طرف امرأة على الهامش

» نهايه
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 1:06 pm من طرف امرأة على الهامش

» انا إمرأة أيها الرجل
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 12:48 pm من طرف امرأة على الهامش

» الحب المستحيل
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 03, 2011 2:47 pm من طرف eng_ahmed

» قتلتنا لتحيا
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 03, 2011 2:46 pm من طرف eng_ahmed

» لعبة انا الملك شارك يمكن تبقى انت الملك
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 03, 2011 2:44 pm من طرف eng_ahmed

» ارجــــــــــــع لحبيبـــــك خاص بمنتدى الاصدقاء
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالجمعة أبريل 08, 2011 1:08 am من طرف الكينج

» من هو أول شخص يخطر ببالك في وحدتك؟؟
مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 1:34 pm من طرف Enta 2aMaRY

مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه"

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
babymocka
general manger
general manger
babymocka

ادارى متميز : مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" 01210
الملكة : مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" W4

مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Empty
مُساهمةموضوع: مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه"   مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالخميس ديسمبر 10, 2009 6:39 am

اكتر كلام حسيت فى يوم انه بيعبر عنى هو بداية اغنية البحر بيضحك ليه الى فى الاصل للشيخ امام بس انا سمعتها من الكينج منير و بحبها طبعاً بصوته ......خلينا منخرجش بره الموضوع ليه يا ترى لمستنى الكلمات دى بالاخص بالرغم انها كلمات كانت بتعبر فى وقتها عن الوطنيه و الشعور بالعجز ادام الاحتلال الانجليزى "بينى و بينك سور ورا سور و انا لا مارد ولا عصفور بايدى ناى و الناى مكسور و صبحت انا فى العشق مثل" طب ايه علاقة كل ده بيا ولا فكرت فى يوم اطير "اساساً عندى فوبيا ارتفاعات يعنى فكرة الطيران بتحسسنى بدوخه و انا اعده فى مكانى" بس ماعلينا بردو الكلام مش كله طيران من فوق السور ماهو ممكن اتعلقت بيها بسبب اسوار حياتى الى نفسى اخطى من عليها ولو بسلم صغير نص عمر ...دورت كتير على معانى عميقه ربطتنى بالاغنيه بالشكل الرهيب ده و احترت لكن فى لحظة تجلى كده لائيت الاغنيه خريطه بترسم حياتى من اولها بتحكى قصة البنت الى مش لائيه بكره و بتحاول تتأقلم مع النهارده و ساعات بتنجح و ساعات لا بس كده كده النهارده بردو بيفوت شأنا ام ابينا حكاية البنت الى جواها افكار كتير لا فادت و لا استفادت بيها محبوسه جوه راسها خنئاها حدود جمجمتها الى قربت تنفجر ماهو كل يوم فكره جديده بتنضاف و ياعالم المساحه الضيقه دى هتستحمل لحد امتى حاولت افرغ فكرى فى كلام بس قلمى مساعدنيش ماهو مش كل البشر موهوبيين و الا كان العالم بئى ورقه كبيره و مجموعة الوان نايى المكسور صعب عليا اعبر برغم حبى الكبير و الغير مبرر للكتابه و خايفه افضل طول حياتى على نفس السؤال الى يحير البحر بيضحك ليه............!!!
https://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=1
eng_ahmed
عضو مميز
عضو مميز
eng_ahmed

مُساهمةموضوع: رد: مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه"   مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 10:52 pm

تسلم ايدك يا موكا استمرى فى الكتابة
بس عندى ملاحظة صغنونة ياريت تتقبليها
هو انا مش متخصص ولا بفهم فى الكتابة اصلا بس انالاحظة ان المرة دى مش لاقى عنصر التشويق اللى كان فى الجزء الاولانى اللى كان مخلينى اقرا المكتوب بتمعن ومتابعة وانتظار البقية
انما هنا تقريبا فقدتيه بعض الشىء ده رايى زى ما طلبتى ياريت تتقبليه حتى مع لو انى اخطأت
http://www.tagged.com/profile.html#userbox_1
babymocka
general manger
general manger
babymocka

ادارى متميز : مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" 01210
الملكة : مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" W4

مُساهمةموضوع: رد: مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه"   مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه" Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 10:56 pm

لا انت مش غلطان فعلاً الجزء حسيته افتقد لاى عنصر تشويق و كان عباره عن تحليل لكلمات أثرت فيا مش اكتر و كان ممكن اعرض الفكره بشكل مبهر اكتر لكن بصراحه فلت منى عنصر الجذب فى الموضوع المره دى

ميرسى لمرورك و تعليقك و نقدك البناء يا احمد و بجد انا يسعدنى انى اعرف اخطاءى و عيوبى قبل اى حسنات فى اسلوب الكتابه ووعد منى المره الجايه هحاول اتمكن شويه من عنصر التشويق و الجذب
https://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=1

مذكرات عاشقة النيسكافيه2 "فضفضه عشان الكلام من فضه"
صفحة 1 من اصل 1